Hello snygg rompaah

Jag är helt slut i kroppen efter flera timmars gående i trappor idag också, ligger verkligen i hårdträning! Jag har även varit inne lite i göteborgs stad och shoppat lite, som sagt åker vi hem till schhhöönna stockholm imorgon, inget jag längtar efter! Men då kommer den possitiva nyheten den är heelltt sicck: VI SKALL FLYTTA TILL GÖTEBORG! Det har varit en massa shbbel hit och dit men nu har vi äntligen kommit fram till att det skulle vara det bästa :) SÅÅ OM TVÅ VECKOR FLYGER VI tILLBAKA HIIT MED ALLA SAKER OCH SÅNT (hello caps lock) :) JIPPPIIIE :) Aja nu skall jag sova, måste sova mig i form till morgon dagens träning:) / London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0