Go o gla kexchoklad

Känner mig äntligen lite, med betoning på lite, bättre nu! Vet inte riktigt hur många skakisar jag har ätit eller hur många glas vatten jag drukit, men det har varit en jevla massa! Kvällen och natten igår var helt amasiing, kunde inte varit bättre! Dagens outfitt har varit bikini! Det är där, vid poolen jag tilbringat denna soliga dag med mina skakisar! Våran tillvaro är fortfarande Göteborg och kommer att fortsätta vara detta långt in på sommarlovet biljetterna är nämligen ombukade och vårat flyg går den 20 augusti hem till Estockolmo /London
bilden är från förra sommaren, en helt fantastisk 2010 sommar och har en känsla av att 2011 kommer bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0