Ingen rubrik..

God morgon alla läsare! Hoppas ni fick en bra kväll igår, det fick iallafall vi. Men nu har jag iallafall vaknat och ska chilla på livet lite sen åka och gratta London till skolavslutningen!! Även Olga ska bli grattad! Hoppas inte ni glömt att Olga fyller år i morgon? Nu blir hon stor tjej <3 Men jag tycker att Olga är extremt dålig på att blogga, hon får se till att bli bättre under sommarlovet! För det kommer bli det bästa sommarlovet i världshistorien!! Det hoppas jag att ni förstår:) Nää nu ska jag ta något att äta och sen sticka iväg.
Puss på er / Esmirallda
Jag hoppas ni får Olga och Londons skolavslutningsoutfit senare.

Kommentarer
Postat av: sarah

grattis i förskott Olga!

2011-06-16 @ 11:14:57
Postat av: Lisa Göransson

ÅÅhh Olga grattis i förskott!!

2011-06-16 @ 11:16:19
Postat av: Johanna K

Grattis till skolavslutningen och grattis Olga! Älskar eran blogg (L)

2011-06-16 @ 11:17:15
Postat av: Hanna

Grattis Olga!

2011-06-16 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0