laddar

mys med mys personer! Jag och HB bakade en super god tårta åt Olga som ni ser på bilden! Super duper mega god blev den, lovar! Sedan kom Olga då såklart för att äte den! sedan gick vi ut och tog varsin latte på cafet som ligger här i närheten, så go latte asså! Sedan satte vi på oss våra baseboll (basket) kepsar, tog på oss basebollhandskarna och basebollträäet och gick och körde lite baseboll, ger en verkligen flashbacks från förr förra årets sesong, saknar råååå mycket! I morgon blir det manikyr och senare på kvällen blir det restaurang med flickorna + Skolavslutning för esmirallda, hon skall ha sin skitfina klänning på sig som jag gjärna vill se henne i! Och jag tycker att Esmirallda och Olga har varit väldigt dåliga på att uppdatera idag, hoppas det blir förbättring på det i morgon! puss på er mina goa läsare / London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0