Myyys kväll!

Snacka om en mys middag och kväll med tjejorna asså! Herre va mysigt det var! Love you guys <3
Men jag är iallafall glad för att jag här blivit bättre, fick egentligen inte gå hemifrån idag men jag smet en stund, hihi! nää nu sk jag sätta på en mys film och sen sovaaa, för jag har SOMMARLOV! imorgon kanske det blir att åka till Londons avslutning sen tårta at her pleejs!
Aja Puss på er alla läsare /Esmirallda
Några blider ifrån kvällen:



Findus och Balo!





TACK ALLA FÖR EN GO MIDDAG!

Kommentarer
Postat av: beaa

myyyskväll!

2011-06-16 @ 11:18:03
Postat av: maria

fina flickor, synd att jag missa det! <3

2011-06-16 @ 11:18:43
Postat av: Lena

Åh vad det såg trevligt ut. Får jag komma med nästa gång ;-) ?

2011-06-19 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0