Okänd feeeeest nu!

Heej! Efter båtturen idag blev det hem och bad i poolen! 26°C nu, nästan lite kallt asså men det funkar att svalka sig i. Nu sitter vi är i mitt rum och håller på att klä på oss och sminka oss inför kvällen! Idag fyller nämligen Sofia år, vette fan vem det är men vi ska iallafall på fest. Vi blev inbjudna på fest och de kan man ju fan inte tacka nej till, så vi ska på fest med massa okända, eller aa några känner vi men inte så många! Det ska iallafall bli kuult. Så om bara vi kan få bort Olga från smink bordet så ska vi sticka sen! Kameran funkar tyvärr inte så det kommer ingen outfit men ja kan ju berätta vad jag har på maj. Idag kvällen till ära blev det min übersnygga paljettklänning som jag köpte i New York när vi var där för typ två månader sen, kanske lite ute nu men men, haha, till det har jag mina YSL klackar och en paljett gucci väska! Ha en bra kväll! Puss/Esmirallda!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tagga fest dååå!

2011-06-30 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0