Om du är bakis ta en skakis!

Åherre, det blev en lång natt med många glas rosé, kanske lite för många skulle jag tro för när jag vaknade (kl 13.30) hade jag ingen aning om vart jag var! Haha, men insåg snart att jag var emma hos Esmirallda, tack esmirallda för att du tog hand om mig igår eller skall jag säga inatt! haha! Idag har vi allafall tillbringat våran dag till att fixa skakisar, har typ ätit 10 stycken, dom får en verkligen att må bättre! och vi har även testat Olgas nya hoppborg, det var visst flera som ville testa den som ni ser!  Nu skall jag ta en dusch! bessoo / London

Kommentarer
Postat av: hannah

grymt tips asså! <3

2011-06-19 @ 21:24:40
Postat av: åke

fin blogg, och grymt fin hoppborg! grattis i efterskott Olga :P

2011-06-20 @ 12:00:13
Postat av: boris

bra tips, dettaska jag prova nästa gång... <3

2011-06-20 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0