På bättrings vägen!!

Tjeeenare mannen! Idag har jag ju varit hemma men jag börjar faktiskt bli bättre så jag kanske kan vara med på skolavslutningen!! :D men jag spydde fortfarande idag så är hemma imon och får se hur det bli på avslutningen... Men man får ju hoppas. Men det är väldigt tråkigt att vara hemma och stirra på samma tv.. men idag kom London och Olga över en stund, riktigt mysigt! Ligger just nu och kollar på dear john, såååå mysig film asså! har sätt den minst 100 ggr och kan se den 100 ggr till ! Nää nu ska jag ta en snabb dusch och sen krypa ner under täcket! CHAAO BELLLA! / Esmirallda

Kommentarer
Postat av: carro v

hoppas verkligen du blir frisk från den där skiten! puss

2011-06-13 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0